ببینید دوستان از اینجا به بعد دو اتفاق بیشتر رخ نمیده 1 نیروهای مسلح وارد میشن تمام مراکز میگیرن و ملت میرن کمکشون و جمعیت میلیونی تشکیل میشه تمام مراکز رو ملت میگیرن همون ابتدا هم پادشاهی خواهان با بنر های شاه و پرچم ملی شیر و خورشید و پخش این بنر ها حماسه رو تکمیل میکنن
2 یا ملت میان خیابون و نظامی ها به کمک ملت میرن و بعد مراکز تسخیر میشه دو نکته 1 دستگیری های گسترده در سطح بالا هم صورت میگیره از جمله اصلاح طلبان 2 در هر دو سناریو تلفات بسیار ناچیزی خواهیم داشت مگر اینکه عده ای مقاومت کنن که زیر پای ملت له خواهند شد اونم تلفات ما حساب نمیشه
ببینید من از روز اول با تکیه بر فکت ها با اشاره به ویدیو های عمو مانوک با اشاره به مقاله ها بازی ها حتی تاریخ حمله رو هم یک ماه قبلش بهتون گفتم یادتونه؟ از اینجا هم بهتون میگم چرا دنیا در ظاهر نرم اما پشت پرده سفت و سخت پشتتونه
از روز اول گفتم نوع براندازی این رژیم مثل شوروی هستش یعنی مذاکره و تسلیم کردن حمله که شروع شد نوشتم این همون قبول تسلیمه حالا جماعتی در رژیم (اصلاح طلبا) از میهن پرستان ایرانی و نماینده ملت (پادشاه)امان نامه گرفتن خب این یعنی چی؟
یعنی در قبال اینکه میپذیرن کار این رژیم تموم شده میپذیرن که سنگ اندازی کوچک و بزرگ نکنن میتونن زندگی کنن در اینده خیلی هاشون دادگاه رو هم پذیرفتن چرا؟ چون هیچ جایی ندارن برن باقی این رژیم هم در دخمه ها و سوراخ موش ها پنهانن عملا قدرت ندارن دیگه
این رژیم دیگه قدرت و توانایی نداره ایران کنونی درست مثل شوروی 1991 ژنرال های شوروی نامه میزدن به حزب کمونیست و میگفتن ما نمیفهمیم دستورات از کجا میاد این دستورات در جهت منافع ما نیست چند روز بعد یا حذف فیزیکی میشدن یا خلع لباس بعدها فهمیدن که
حکومت دست بخش بزرگی از KGB که با CIA همکاری میکرد برای فروپاشی شوروی هستش و همچی تحت کنترل اوناس قبلا بارها گفتیم سیستم داخل ایران کانالیزه شدس و بخش بسیار بزرگیش داره با تیم رژیم چینج و اسرائیل همکاری میکنه مملکت تو 12 روز کامل افتاده دست اونا
خب پرسیدید چرا ترامپ انقدر تناقض داره؟ روشش همینه اولا وسط حملات هرچی فکت و کد بود بهتون دادن بعدش حرفای دیگه رو زدن دلیل اینکه اینکارو میکنن این هست که حرکت اخر یک خیزش داخلیه بهتون گفتم باید تک تک این حرفا و اتفاقا بیوفته به این که میگم فکر کنید👇👇👇
اگر نمیخواستن رژیم عوض بشه خامنه ای رو میکشتن و تک و تنها مینداختنتون جلوی یه مشت اصلاح طلب بهشون چراغ سبز میدادن که دولت جدید تشکیل بدید اما بازی اصلا این نیست این اجازه هارو نمیدن حتی اگر معجزه ای بشه همچین فکری بخوان کنن اسرائیل مجدد بهشون حمله میکنه و از بین میبره
حتی اینم بگم که اونایی که خامنه ای رو به مکان امن یا سوراخ موش بردن ادمای اسرائیل بودن نمیخوان بمیره تا زمانی که حداقل حرکت نهایی انجام میشه
قبلا بارها بهتون گفتم هدف نهایی فروپاشی کامل ایدولوژی که شما بعد براندازی یه مشت گروه تروریستی رو تو مملکت نداشته باشید اینور اونور بمب بزارن و این کار با زنده موندن خامنه ای و اون افتضاح ای ایران خواندن و همه چیزایی که میبینید به درستی به وقوع پیوسته
گول اکانتای سایبری از سرور های افغانستان و عراق و... نخورید داخل ایران عملا دو شاخه سپاه و بسیج از بین رفت و تنها و تنها ارتش مونده و بدنه ای که از دو شاخه دیگه ریزش کرده امیدوارم درک کنید بیشتر از این نمیتونم چیزی بگم اما یک نکته اگر احساس کنن نیاز هست
حتما یه حمله کوتاه و ضربتی نه لزوما مثل قبل انجام میدن اگر نه مستقیم میریم سناریو های بالا
نکته دیگه بالاتر گفتم چرا دنیا ظاهرا کاری نمیکنه؟ ببینید همه دارن با نماینده ملت ایران الترنتیو پادشاه دیدار میکنن بازی اینه اخرش به عنوان یک براندازی کاملا داخلی انجام بشه یادتونه پادشاه چی گفت نه بگن انگلیس اورد نه بگن امریکا اورد...
