Estic al•lucinant. Els barris del Fondo (Santa Coloma) i la Salut (Badalona), que estan dividits per un carrer, no sé què són, però ja no són Catalunya. Fan fàstic, les voreres molt i molt brutes i hi ha una sensació molt gran de degradació i inseguretat. M’he sentit forani.
@dpr_06 Sóc de Fondo. Prova de parlar en català, et sorprendràs. Cal fer feina i sobretot per part de l'administració, però el teu tuit no ajuda en absolutament res. I també dir que Fondo està millor que la Salut. Menys plors i més pencar, tontodelcul
@carlesporta @dpr_06 què parlis català en fondo i et sorprendràs? Jajaja. Que collons estàs dient? si en fondo i tota la part de la plaça del rellotge els comerços tenen els rètols en xinès o en àrab, molts ni tan sols en tenen en castellà o català. Els meus collons ets de fondo, tros de subnormal.
@carlesporta Parlar en català no és pas incompatible amb ser net, eh? També cal adaptar-se a l’entorn on vas a viure.
@dpr_06 Ser català no és pas incompatible en ser net. El que passa és que hi viu molta gent, hi ha una densitat de població molt gran. Però ni deies això al tuit inicial, ni els catalans tots som éssers super cívics