Vandaag ga ik weer even langs het ziekenhuis in Ronda op bezoek bij @KWinkelaar, want ik krijg geen bericht meer van hem. De familie krijgt momenteel ook geen contact meer met hem, maar volgens het ziekenhuis zou hij er nog wel moeten zijn. Dus even poolshoogte nemen, want
Zit nu bij Kim op de kamer. Gelukkig gaat het fysiek iets beter. Hij eet in ieder geval en het infuus is eruit. Maar mentaal gaat het nog heel slecht. Kim is met vlagen de weg even kwijt. Als je iets voor Kim wilt doen en je bent in de buurt van Ronda, bezoek hem dan gerust
Dank allemaal voor de fijne woorden. π Ik heb Kim even mijn telefoon gegeven zodat hij de meeste berichtjes even kon lezen. Tranen in de ogen. π’ Echt heel heftig dit, en het grijpt ook mij heel erg aan. De man waar ik een paar maanden geleden nog op het terras heerlijk slap
@DuLibertarier @KWinkelaar Wat fijn, hopelijk gaat het beter met hem
@KikiFloor68 @KWinkelaar Ik ook, maar vrees het ergste. Al 3 dagen geen bericht meer gehad en krijg hem niet meer te pakken. π«€
@DuLibertarier @KWinkelaar Ben echt benieuwd, heb ook al 3 dagen niets van hem gehoord of gezien. Steek hem maar een hart onder de riem van mij, ik mis zijn woorden en gedachten hier.
@DuLibertarier @KWinkelaar Wat goed dat jij je om hem bekommert. Het klinkt wel heel zorgelijk. Wat heeft het Kim ook allemaal tegengezeten. Mijn hart gaat uit naar hemππ»
@DuLibertarier @KWinkelaar Wat een heftig bericht weer, hij reageert ook niet op mijn WhatsApp berichten. Maak me erg veel zorgen om hem βΉοΈ
@DuLibertarier @KWinkelaar Heel goed van je Carlos. Er zijn dus nog wel goede, integere, behulpzame, zorgzame mensen en jij bent er daar 1 van. Chapeau βΌοΈ
@DuLibertarier @KWinkelaar Mooi dat je dat voor hem doet, ππ» ik hoop dat er een goede oplossing komt, zodat hij weer wat zelfstandiger wordt..
@DuLibertarier @KWinkelaar Fijn dat je je bekommert om KimπΉ Is het een idee om Kim fysiek kaartje te sturen zodat hij weet dat we aan hem denken?
@DuLibertarier @KWinkelaar Oh super van je Carlos! Inderdaad vreemd, geen contact...ik hoop op een positief verslagje ππ½π Succes en sterkte.
@DuLibertarier @KWinkelaar Fijn dat u polshoogte gaat nemen, Kim verstopt zich soms..wacht uw bericht af..π
@DuLibertarier @KWinkelaar Lief van je! Hopelijk knapt hij al een beetje op.
@DuLibertarier @KWinkelaar Hopen op goed nieuws.
@DuLibertarier @KWinkelaar Please pass on my best to him πβ€οΈ
@DuLibertarier @KWinkelaar Tof dat je dit doet.
@DuLibertarier @KWinkelaar Wat fijn dat je dat doet. Hopelijk tref je hem.
@DuLibertarier @KWinkelaar Hopen op het besteπsuper lief dat jullie dit doen!!π
@DuLibertarier @KWinkelaar Fijn dat je polshoogte gaat nemen!
@DuLibertarier @KWinkelaar Mooi, ik ben benieuwd hoe het met hem gaat.
@DuLibertarier @KWinkelaar Hoop dat je wat info krijgt, dat hij iig verder kan!πππ
@DuLibertarier @KWinkelaar Hopen op het beste. Lijkt me zwaar voor jou en jouw vrouw, na alle goede zorgen niets meer vernemen.
@DuLibertarier @KWinkelaar Oeh klinkt niet goed. Fijn dat je dit doet!
@DuLibertarier @KWinkelaar succes groeten aan hem!
@DuLibertarier @KWinkelaar Succes! Hoop dat je contact met hem krijgt. Ook super van je trouwens dat je je zo inzet.
@DuLibertarier @KWinkelaar Wat fijn dat jij dat doet! π
@DuLibertarier @KWinkelaar Dank je Carlos
@DuLibertarier @KWinkelaar Hopen dat het goed met hem gaatππ»
@DuLibertarier @KWinkelaar Je bent een goede vriend Carlos.
@DuLibertarier @KWinkelaar Succes , hopen op het beste
@DuLibertarier @KWinkelaar Fijn dat je langsgaat, hoop toch dat het beter gaat.
@DuLibertarier @KWinkelaar Erg lief dat je dit doet
@DuLibertarier @KWinkelaar Ik vroeg het me al af
@DuLibertarier @KWinkelaar Fijn Carlos, dat je dat doet.ππ«Ά