Vandaag ga ik weer even langs het ziekenhuis in Ronda op bezoek bij @KWinkelaar, want ik krijg geen bericht meer van hem. De familie krijgt momenteel ook geen contact meer met hem, maar volgens het ziekenhuis zou hij er nog wel moeten zijn. Dus even poolshoogte nemen, want
Zit nu bij Kim op de kamer. Gelukkig gaat het fysiek iets beter. Hij eet in ieder geval en het infuus is eruit. Maar mentaal gaat het nog heel slecht. Kim is met vlagen de weg even kwijt. Als je iets voor Kim wilt doen en je bent in de buurt van Ronda, bezoek hem dan gerust
Dank allemaal voor de fijne woorden. π Ik heb Kim even mijn telefoon gegeven zodat hij de meeste berichtjes even kon lezen. Tranen in de ogen. π’ Echt heel heftig dit, en het grijpt ook mij heel erg aan. De man waar ik een paar maanden geleden nog op het terras heerlijk slap
@DuLibertarier @ThreadReaderApp unroll
@DuLibertarier Je verwacht het niet π₯΄ hoe vaak gaat zoiets nog gebeuren dan ?
@DuLibertarier Heel makkelijk: https://www.gofundme.com/es-es
@DuLibertarier Ik zou die crowdfund toch zelf opstarten, je zit dicht bij het vuur en jij kunt ook die huisbaas betalen dan. Op de website ziet het er eenvoudig uit. Ik vertrouw je, ik zal hem retweeten en doneren.
@DuLibertarier Indien mogelijk zou ik als familie zelf hem gaan ophalen ipv via de ambassade. Veel te omslachtig, maar ik begrijp ook dat mensen een baan hebben en niet zomaar een weekje vrij kunnen krijgen. En dat geld? Ja, geldinzameling houden.
@DuLibertarier Ow damn.... Terwijl het zo'n slimme en aardige kerel is...
@DuLibertarier Ik kan maandelijks niet veel missen maar wil zeker wel iets bijdragen.
@DuLibertarier Gast, fantastisch dat je dit doet, als je een adres hebt waar de kaartjes heenkunnen?
@DuLibertarier Jij ook bedankt en sterkte allemaal daar
@DuLibertarier Puk code kan je gewoon bij de provider opvragen. Moet je het nummer op de simkaart geven.
@DuLibertarier Dat zou mooi zijn. Hopelijk meldt iemand zich die daar verstand van heeft.
@DuLibertarier Jeetje πwat heftig allemaal. Heel veel sterkte voor Kim, maar ook voor jou ππΌπ
@DuLibertarier Sterkte met alles en wens hem veelπππππ
@DuLibertarier π