Hierbij een overzicht wat Geert Wilders voor Nederland heeft gedaan al die jaren:
@PvvOntmaskerd Nog altijd beter dan wat GroenLinks/PvdA gedaan heeft. Namelijk Nederland naar de klote helpen.
@BigDutchLion Wanneer hebben die geregeerd dan? 😂🤦♂️al tientallen jaren rechts kabinet en dat komt door links??? hahahahaha
@PvvOntmaskerd Dit vindt u wel oké 🤨
@hannekeblommaer Waar zeg/denk ik dat? Ten 2e, veel van deze dingen totale onzin en kloppen niet of leugens. Ten 3e, jij als pvv aanahanger hebt meer overeenkomsten dan verschillen met Rutte/VVD
@PvvOntmaskerd Nog zo'n land verrader, wordt zo moe van zulke figuren, vreemd dat ik altijd deze opmerking op internet ziet maar nooit op straat erg vreemd dit. Held op sokken
@PvvOntmaskerd Zo veel joh!!! Had het niet verwacht, zeker punt 6 en punt 14 niet!! Ik ga ff achter mijn oren krabben nu! Nou binnenkort zijn de verkiezingen dus... ik ga deze punten nog goed bestuderen nu. Hij praat in ieder geval meer dan dat iets doet! Of was het andersom..
@PvvOntmaskerd Hij heeft een schrift gemaakt, zo te zien. Dat is al meer positief dan wat islam voor nederland doet: namelijk jihad voeren en ons dhimmi’s willen maken. En als het ze niet lukt dan huilen ze dat ze onderdrukt worden en dat wij allemaal islamophoobs zijn. Aggg
@PvvOntmaskerd En wat hebben de anderen dan wel gedaan?
@PvvOntmaskerd Net als de andere partijen wat coalities hebben wat gedaan en weer verneukt ze zijn allemaal niet capabel gebleken.
@PvvOntmaskerd Maar heerlijk salaris gekregen over onze rug met mooi pensioentje en lekker naar Hongarije gaat naar schoonouders
@PvvOntmaskerd Pak maar een pen en schrijf maar op: PVV heeft na Pim Fortuyn ons als enige gewaarschuwd voor de opkomst van de Islam, er komen mensen de grens over die zich niet aanpassen aan ons en onze cultuur haten. De vrouw is onderdanig, niet geloven is een doodzonde, stem om te overleven
@PvvOntmaskerd Nou ja, niks? Hij is er wel medeverantwoordelijk voor dat Nederland steeds racistischer en intoleranter is geworden.
@PvvOntmaskerd En mensen gaan hem in dit draadje toch gewoon verdedigen. Triest. Wat hij heeft bereikt is haat zaaien op leugens.
@PvvOntmaskerd @grok wat heeft Geert wilders voor Nederland gedaan?
@PvvOntmaskerd Hier datzelfde overzicht van Groen links en PvdA
@PvvOntmaskerd Lijkt eerder op wat links gedaan heeft lmao wilders heeft nooit de kans gehad verwijder deze bs aub want je laat links groter worden voor wat??
@PvvOntmaskerd Mede mogelijk gemaakt door o.a
@PvvOntmaskerd Hij heeft jou zover gekregen dat je elke dag onzin op X zet
@PvvOntmaskerd Ja klopt; hij heeft alleen bij nagenoeg !!! elke partij migratie (niet enkel asiel) op de agenda gezet. Nu de lijst van Klaver.🤔
@PvvOntmaskerd Geert Wilders is niet voor Nederland, hij heeft andere agenda . Hij was de hele tijd voor Israël in het kabinet.
@PvvOntmaskerd Beter dan het lijstje van d66. 26 miljard voor klimaat. 0.000026 graad verlaging Afschaffen van referendum. Stikstof regels ingevoerd waardoor we nu 100 rijden en er geen huizen gebouwd kunnen worden. Diversen overgedragen aan de EU waardoor we daar niks meer in Nl mee kunnen.
@PvvOntmaskerd Wel dagelijks in het nieuws ... Houdt mensen bezig zodat ze geen gekke dingen kunnen doen.
@PvvOntmaskerd Voor dat geld zou ik ook niets doen, beetje me neus leeg boren.
@PvvOntmaskerd OMDAT DE DOMME NEDERLANDERS BLIND ZIJN GEWORDEN< VOOR EN DOOR DIE VALSE ISLAMIETEN LIKKERS>>
@PvvOntmaskerd Hij heeft veel gedaan alleen leverde het niet zoveel op.
@PvvOntmaskerd Ook de agenda voor bijwonen vergaderingen door de rest van het zooitje ongeregeld.
@PvvOntmaskerd Weet nog goed dat ik deze grap 20 jaar geleden ook zo leuk vond.
@PvvOntmaskerd Je vergeet het briljante plan om kopvoddentaks te heffen. Was toch wel zijn hoogtepunt.
@PvvOntmaskerd Liever niets doen dan iets slechts doen
@PvvOntmaskerd Hahaha en wat heeft de rest dan gedaan? Ze vullen allemaal hun zakken en vorige Kabinetten Rutte alles kapot bezuinigt op alles en nou moet Rutte Geld hebben? Hou op gek geloof niks meer 🤭
@PvvOntmaskerd Ex PVV er?Johan van Klaveren die zich bekeerd heeft van varken naar zwijn en moslim is geworden?
@PvvOntmaskerd Ben blij dat er in ieder geval een duidelijk antwoord is😂 Wilders geeft nergens antwoord op, alleen zeiken via X De prutser.
@PvvOntmaskerd Daarintegen is de desastreuze lijst van D66 ongekend lang.
@PvvOntmaskerd Eerlijk gezegd deed hij iets belangrijk. Hij bewees dat hij waardeloos en onhandig is. Die is geschikt om alleen in de oppositie te blijven.
@PvvOntmaskerd Het kabinet van de PVV was het grote helemaal niets doen!
@PvvOntmaskerd -Het rechtse electoraat gekaapt. -De anti-omvolking retoriek vervangen door anti-islam retoriek.