Overval op klaarlichte dag op de Lauriergracht in Amsterdam. Halsema gaat dit niet oplossen.
@MassimoEtalle Hoe ga jij het oplossen?
@MassimoEtalle Je komt uit Den Haag gozer, praat lekker over je eigen burgermeester. En ga niet slachtoffers verspreiden om een politieke punt te maken kwal.
@MassimoEtalle Is dat haar taak dan?
@MassimoEtalle Hier kan je alleen maar boos worden op stadsbestuur. ipv aanpakken, maar wegkijken en downplayen. Zou me niet verbazen als Halsema straks zegt dat het geen criminele allochtonen probleem is, maar een zoogdieren probleem, immers mannen probleem is al voor iets anders gebruikt.
@MassimoEtalle die mogen niet aangepakt worden want dat is discriminatie. de politie moet dan eerst zo'n anti discriominatie paal neerzetten en op de knop drukken om te zien of ze opgepakt mogen worden
@MassimoEtalle Nee, jij wel?
@MassimoEtalle Mooizo!! Fijn dat in de Communistische open kliniek Amsterdamistan gebeurd. Leren die klote verraders ook eens hoe het leven in de echte wereld is. 0 medelijden met Amsterdammers. Moet je maar niet op Communistische partijen stemmen en denken dat je de morele hoge grond bezet.
@MassimoEtalle Ik werk op de herengracht en als ik rook in de avond zie ik geregeld "afrikanen" op fatbikes die alle autos afgaan. Ze kijken je aan rn gaan gewoon verder waar ze mee.bezig zijn. Maar ja, ze hadden natuurlijk ook thuis achter de pc kunnen zitten. Deze komen iig buiten.
@MassimoEtalle Maar ja, dat is altijd nog beter dan thuis een beetje zitten gamen. Lekker buiten langs die prachtige grachten rijden. Berovinkje hier en daar… prima.
@MassimoEtalle Zolang de straffen zo slap zijn, het bestuur slap, politiek correct zijn boven veiligheid als prioriteit wordt gesteld.
@MassimoEtalle Halsema geilt hierop. Dit zijn jongens die niet thuis aan het gamen zijn, ze zijn maatschappelijk geëngageerd
@MassimoEtalle Wat hebben we toch een geluk met die Marokkaanse import he. Gek he dat Marokkaanse jongens zo'n slechte naam hebben.
@MassimoEtalle Zeg Halalsema, dit keur je goed? Dat eigen burgers worden aangevallen door je terroristen vriendjes?
@MassimoEtalle Wat bizar. Het importeren van 3e wereld leidt tot 3e wereld perikelen. Als je dat als burgemeester niet inziet... fvd wil gekozen burgemeester en dan krijg je dat wrs niet. Alhoewel ik niet zeker ben van de stemkeuzes van nieuw west en bijlmer.....
@MassimoEtalle Die 3 laffe overvallertjes zijn er niet Germaans uit iig.
@MassimoEtalle Dat hoeft zij ook niet te doen. Daar hebben we andere mensen voor.
@MassimoEtalle Lol, criminaliteit in Amsterdam is gedaald
@MassimoEtalle Moet de Massimo zich niet bezighouden met Haagse overvallen, nr9?
@MassimoEtalle Omdat ze geen rechercheur is misschien?
@MassimoEtalle Ja want dit gebeurde nooit voor Halsema 🤡
@MassimoEtalle Halsema gaat zeggen dat blanken mannen veel meer delicten plegen …
@MassimoEtalle Ja verdiend te stad helaas wel ze stemmen allemaal gl he
@MassimoEtalle Uiteraard... vies, vuil, laf mocrotuig dat door madam Kaakklem met fluwelen handschoentjes wordt behandeld!
@MassimoEtalle Wat wil je dan? Dan ze gamen dat is slecht voor hun gezondheid. Ze moeten lekker naar buiten
@MassimoEtalle Nou ja, ze zitten tenminste niet te gamen thuis.
@MassimoEtalle Weer dat tuig
@MassimoEtalle @PolitiekLars is er al een signalement of profiel van de daders....?
@MassimoEtalle Dat is pech, rolex weg. Andrew Tate had gelijk dat je in Westerse hoofdsteden niet meer veilig over straat kunt met dure spullen.
@MassimoEtalle Geen enkele burgemeester gaat dit oplossen🤣
@MassimoEtalle Halsema is te druk bezig met meer vrouwen bij de politie te krijgen!
@MassimoEtalle Zo te zien een oudere witte vrouw op de grond gegooid als oud vuil en hun lullen eeuwig over respect en ja cda vindt ze ook lief, weet wat je stem.
@MassimoEtalle Niemand die iets doet???
@MassimoEtalle Het zijn altijd dezelfde omhooggevallen mensen die denken dat segregatie de oplossing is.
@MassimoEtalle Ik heb een grote schurft aan Halsema maar dit slaat nergens op!! Gaat Forum dit wel oplossen, dan?
@MassimoEtalle Wanneer krijgen we die culturele verrijking nou terug hiervoor?
@MassimoEtalle Wen er maar aan, want het lijkt erop dat dit het nieuwe normaal wordt. 🤨