Deze linkse mongool moet ff tering hard de realiteit gaan ervaren.
@P0eMPieDinges Sekte
@P0eMPieDinges Wat is dit voor een orerend skelet? Deze pipo heeft nog nooit iets bijgedragen aan wat dan ook, maar denkt wel te weten hoe de wereld werkt. Heel Nederland zit vol met linkse kneuzen zoals jij, je kunt helemaal niks en loopt dicht als er geen wifi is. Flikker gewoon op kutkind
@P0eMPieDinges Zelfs als de nazi's weer zouden binnenvallen, dan zou die nóg zeggen 'Duitsers krijgen maar al te vaak de schuld van alle problemen'. Zou hij beseffen dat NL op weg is naar 50% niet-westers en 30% moslims, en wel van de totale NL'se bevolking? Wie helpt hem uit zijn betovering?
@P0eMPieDinges Haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.... Ik blijf het echt ongelooflijk vinden dat dit soort mensen bestaan.... Waar haalt ie de feiten?
@P0eMPieDinges Hij vindt zichzelf behoorlijk intellectueel, de narcist. Je zult 'm maar als vriend hebben of nog erger als man 😆🤡
@P0eMPieDinges Moest aan Koot en de Bie denken, lijkt echt op een parodie.....
@P0eMPieDinges Wat een achterlijke lul. Ik denk dat ik genoeg verantwoordelijkheid neem als ik iedere dag ga werken en de helft van mijn loon aan de staat geef zodat zij immigranten gratis kunnen voorzien van alles wat ze wensen.
@P0eMPieDinges Ik krijg compleet kortsluiting van deze badslipper met z’n kwakzalvende stem 🤮
@P0eMPieDinges En toen floepte zijn butt-plug uit zijn poepert. Plop, en alles stond stil.
@P0eMPieDinges Grappig hoe dat soort types altijd op de emotie spelen. Mensen geven helemaal niet een bepaalde groep mensen de schuld, maar wel bepaalde beleidskeuzes.
@P0eMPieDinges Laat hem een keer met zijn vriend hand in hand door een stad naar keuze in de randstad lopen. Dan praat hij wel anders.
@P0eMPieDinges Dit is satire, toch? Toch!?!?!?
@P0eMPieDinges Ook voor deze linkse mongool geldt: https://x.com/BennoKoster82/st...
@P0eMPieDinges De extreem rechtse drek hier in de comments.
@P0eMPieDinges Echt linkse kneus echt lelijk fossielen figuren daar op links
@P0eMPieDinges Hij vindt alles ingewikkeld ; daarom links .
@P0eMPieDinges Deze past zó goed! Schoolvoorbeeld deze man!
@P0eMPieDinges Soyboy alert !
@P0eMPieDinges dit soort denken verkloot de leefbaarheid en economie in ons land .... eruit ermee
@P0eMPieDinges Nou, die zit dicht tegen een overdosis bijzondere middelen aan. 😳 #mafklapper
@P0eMPieDinges Die heeft niet 1 steekje los maar meerdere
@P0eMPieDinges Knetter en knettergek deze figuren....🤬🤬🤬
@P0eMPieDinges Waarom zie ik jou zelden inhoudelijk reageren op je politieke tegenstanders? 🤔
@P0eMPieDinges Vooral die gebarende handjes 🙇🏻♀️🥱🥱🥱🥱
@P0eMPieDinges Nee, nee menneke. Het binnenhalen van die gasten is het probleem. Vervolgens zijn die gasten een probleem. En wat het kost is een probleem.
@P0eMPieDinges Bwurgghhhllhh.. Arghhhh.. de 'stem van de redelijkheid' van die kwal. De 100x voor de spiegel ingestudeerde mimiek en gebaartjes.. Aaaaaaah! Geef 'm een high five. Met een stoel. Op z'n bakkes!
@P0eMPieDinges Iemand die veel met z'n handen praat, vertrouw ik sowieso niet.
@P0eMPieDinges Heb je het helemaal afgekeken? Respect👊
@P0eMPieDinges Individuele migranten krijgen niet de schuld (en zeker niet vanwege huidskleur). Het opengrenzenbeleid wel. Woningcrisis is veroorzaakt door schaarste. In dit geval zowel laag aanbod en hoge vraag. Laag aanbod komt door strenge milieuregels en hoge vraag door massamigratie.
@P0eMPieDinges Er lopen er teveel rond van dit soort hier. Walgelijk brainwashed suïcidaal volk wat de rest mee trekt met hun idiote ideologie
@P0eMPieDinges Dit soort sukkels zijn zo wereldvreemd dat ze niet eens weten wanneer ze in gevaar zijn. In plaats van op tijd de straat oversteken zeggen dit soort mensen vriendelijk gedag tegen de persoon die ze 5 seconden later berooft. Waarschijnlijk ook nog nooit buiten NL geweest 🤡
@P0eMPieDinges Is dit niet de kleinzoon van Wim De Bie in zijn betere dagen? Kijk die gebaartjes, krullende mondhoeken, die blikken van verstandhouding de camera in. Hier moet heel nodig de mattenklopper overheen!
@P0eMPieDinges Die handjes ook. 😵💫