Només espero que prèviament hagin tret les cendres, perquè això estava avui als Encants. Joan de Segarra i Devesa va morir el 8 de maig i aquest logo verd és el del cementiri de Barcelona. [les fotos no les he fet jo, me les han passat]
L’urna funerària ja està en lloc segur. M’he encarregat de que així sigui. Seguirem informant.
I les cendres no eren dins de l'urna, confirmat.
@velasc_alberto @oriolpuigtaule L’urna funerària no hauria d’haver sortit de la casa de Sagarra. La família no se’n va adonar. Tot és fruit d’un error.
@tonivall @oriolpuigtaule I ara ja està guardada en lloc segur perquè així sigui i perquè tot acabi bé.
@velasc_alberto Els Encants dan mucha pena... Suelo ir porque a veces hay cosas que valen la pena, pero la mitad es pura basura y la otra mitad objetos que dan realmente pena que estén ahí tirados por el suelo, como las fotos...
@velasc_alberto Tú vols escampar les cendres allà on el finat et va demanar per complir la seva voluntad, però, els del tanatori et diuen que si o si has de comprar-los una urna, ho fas a la força, les cendres son a dintre, dins d'una bossa amb la que les llançaras, que fas amb la urna???
@velasc_alberto Les seves cròniques eren d'una persona d'estudis, que havia compartit hores i àpats amb el més destacat de la cultura del país, sempre hi aprenies alguna cosa, un mal nom, una relació, un tumult. No sé si mai va escriure sobre alguna troballa fúnebre als Encants?
@velasc_alberto Es veu que la urna es de bona qualitat i de proximitat. Hi ha futur!
@velasc_alberto No sembla que la família apreciés massa aquest individu.
@velasc_alberto Algú ho ha agafat d'un contenidor i ho ha posat a la venda, sense tenir en compte que potser la seva voluntat era descansar en un abocador.
@velasc_alberto Veus aquestes coses i et planteges que no val la pena renunciar a res per deixar herència, que es quedin amb el teu record de com vas disfrutar de cada cèntim.
@velasc_alberto Hola Albert! Podries seguir-me? Vull enviar-te un MD. Gràcies!
@velasc_alberto Cony, 8/5/25, però si encara ha d’estar calent.
@velasc_alberto Albert, Durant la pandèmia quan hi havia tantes morts ens vam fer farts de buidar pisos. En un pis de Lleida del qual es van morir els dos avis, els fills em feien buidar tot el pis amb les dos urnes amb cendres al menjador. Al qual em vaig negar. L'estupidesa humana no té limits
@velasc_alberto Veritable presagi del que està passant amb tot Catalunya..
@velasc_alberto Aquest home es famos
@velasc_alberto Ospa! Recordo que abans de l'estiu em demanava que se n'hauria fet del Sagarreta, l'inefable fill del gran J. M. de Sagarra. El que deia als seus articles a LV ho agafava amb pinces, però el que ha vingut després... dep.
@velasc_alberto Hi ha el whisky!
@velasc_alberto Ho trobo molt fort.
@velasc_alberto Mira que acabar als Encants, que trist. Que poc de bo diu de la familia. Molt lleig.
@velasc_alberto Coses que passen als fills de puta.
@velasc_alberto Poca broma...
@velasc_alberto @TuraTF La familia queda en molt mal lloc. Com acaba tot...
@velasc_alberto I els hereus què en diuen, de tot això?
@velasc_alberto @BernatCastro87 Sort que el país fa grans esforços a nivell educatiu i de valors humanístics i això quedarà com una excepció.
@velasc_alberto Que fort
@velasc_alberto @foralaborbonada M’he quedat en xoc, com es possible???
@velasc_alberto @riverolavic Te pinta d'haver estat sostret d'un pis...
@velasc_alberto Tret de l'errada de deixar el nom no hauria de tenir més problema. Familiars reben l'urna amb les cendres que van a una bossa, les deixen allà on creuen i la urna va al contenidor... Lloc de recerca diària dels proveïdors dels que venen als encants. Fi.
@velasc_alberto Molt fort no?
@velasc_alberto Joder
@velasc_alberto No fotem, es una urna? Que fort!
@velasc_alberto Collons , quines ganes de fer-lo desaparèixer!
@velasc_alberto això es diu reciclar... hauran llençat les cendres al mar o enterrades sota un pi, ara podien treure la pegatina!!