Alguns dels qui tant van bramar perquè deien que les empreses marxaven de Catalunya pel referèndum d’independència del 2017 (*), i que encara continuen amb la mateixa cantarella (recordeu allò de “Catalunya ha tornat” que pregona l’actual govern de la Generalitat i els seus
@KRLS Tot aixo ho diu una persona q porte casi 10 anys fora del pais perq ets un puto cagat!! Mentres els pobres palestins prefereixen morir de gana o assesinats a deixat la seva terra!! Vas pregonan patriotisme i ets el primer en fugir!! 🐀🐀🐀🐀🐀
@KRLS ¿Hace cuánto que no vas al mobile a apoyarlo, melenas? 🤔
@KRLS No necessitem per res les inversions d'un país genocida que a més va vendre Pegasus a Espanya per espiar dotzenes d'independentistes. Fas el pena amb aquest tuit.
@KRLS Entre això i el pacte amb PP/vox de l'altre dia... Tants anys intentant netejar CiU de la merda que heu tingut fins al coll, per llençar la careta en un parell de dies Enhorabona PPresident
@KRLS President, ser uno de los países más avanzados tecnológicamente no borra ni justifica su condición de estado genocida. La vida de miles de niños asesinados a sangre fría en 1 genocidio retransmitido al mundo jamás puede ser secundaria frente a intereses económicos o tecnológicos
@KRLS Defensar el genocidi d'Israel a Palestina hauria de ser un delicte. Si la independència passa per menjar-li la polla a Israel te'n pots anar a la merda. El respecte cap a la vida humana està per sobre de tot.
@KRLS Vaya, vamos viendo tu auténtica cara.
@KRLS Quina cagada de piulada, President. Quina cagada. Mai he estat antisemita, però això d’Israel amb la població de Gaza només té un nom: GENOCIDI. Creguim si li dic que el silenci el beneficia.
@KRLS Quan van marxar CaixaBank, Banc Sabadell, Gas Natural, Abertis, Aigües de Barcelona, Pastas Gallo, Codorníu, Torraspapel, i deu mil més, ens vau dir que no passava res, que total, eren dos duros d’IVA. I ara tot aquest drama perquè quatre genocides no volen venir al MWC?
@KRLS Madre mía!!!🤦. Déjalo. Te admiro pero que vergonya.
@KRLS El dia que tornis a Girona et caurà la cara de vergonya. La crosta aquesta rastrera te la vaig veure des del primer dia .
@KRLS Que sí, que la culpa de que no vayáis a ir ni las empresas israelíes ni tú al MWC a Barcelona es de Pedro Sánchez. ¿Le estás haciendo la campaña o algo?
@KRLS President, des de la profunda admiració i respecte que li tinc, em sap molt greu dir-li que en el tema Israel patina i s’allunya del sentiment majoritari dels catalans. No es pot posar l’excusa de l’impacte econòmic en aquest cas de genocidi brutal.
@KRLS Fàstic i vergonya total!! Defensar un Estat genocida i apertheid com a independentista no em pot fer mes fàstic. El boicot es necessari per fer caure règim apertheid com es va fer amb el règim d'apertheid sud-africà. Vergonya i fàstic el teu comentari.
@KRLS Aquesta vegada i per primer cop no estic d’acord amb vos president. El comportament d’Israel es del tot reprobable . Catalunya ha de ser i es referent de defensa del drets humans i seny en el convuls món que ens envolta.
@KRLS L'autoritat moral del que va votar NO a embargar armes a Israel. Espero que acabis a la presó, porc.
@KRLS Volem que tornis per ficar-te nosaltres a la presó, putunazi.
@KRLS Encima de traidor cobarde hijo de puta, simpatizante de genocidas.
@KRLS Una parrafada bastant asimètrica amb l'intrés que et desperta el genocidi. Entre les 37,5h i això porteu una bona setmana els convergents.
@KRLS No cal que tornis, no pots representar res i menys a una Catalunya justa, lliure i espiritualment gloriosa
@KRLS Pel “simple fet de ser israelians”? Vomitera
@KRLS Doncs canvia de clot. De Waterloo a Jerusalem. Aixi que et paguin ells la mesada Molt Honorable
@KRLS Encima sionista. Lo tienes todo, pelucón.
@KRLS president, jo espero que aviat pugueu tornar a Catalunya, però ens haureu d,explicar això de recolzar als genocides, el meu vot ja l'heu perdut, si ho arribo a saber pel collons em desplaço a Brussel·les a donar-vos suport!
@KRLS Primer us peteu les 37’5 i ara una piulada per deixar ben claret que mai heu deixat de uns sionistes de merda… bravo!
@KRLS Canvia de medicació President. Amb carinyo t'ho dic. Perquè comparar la propaganda nyolista vers la fugida d'empreses per un referèndum pacífic, amb enviar Israel a la 💩 per assassinar 60.000 palestins a Gaza, no és normal. Això que dius no és normal. 😞
@KRLS Catalanya té dret d'autodeterminar-se, però Palestina ha de ser colonitzada per Israel? Carles, se us veu el llautó als convergents sionistes: sou de protegir els poderosos i manipular als pobres (s'ha vist tb quan heu votat en contra de la reducció de la jornada laboral amb v0x)
@KRLS i que no tornin mai més, per res
@KRLS D'això se'n diu ser un ventatgista de collons. Doncs no! Jo no vull que un estat genocida vingui al World. Quan t'interessa ets el més digne de tots segons els teus valors, i ara sembles un simple convergent de la pela és la pela
@KRLS Más de 62.000 víctimas mortales. Más de un centenar de niños y niñas fallecidos por desnutrición. 156.000 heridos de guerra. Unos 220 periodistas y 1.600 trabajadores sanitarios asesinados. ¿Sabes por dónde te puedes meter el Mobile World Congress?
@KRLS Per fì t'has destapat. Vox-Aliança-PP-JUNTS, la matéixa porqueria. Val més la vida d'un nen de Gaza, mort per les bombes o de fam; que la de tots vosaltres junts. Ets un miserable, fent costat a un Estat GENOCIDA. El Miquel Buch, ja va fer bé d'engegar a Junts a pastar fang.
@KRLS No. La lluita contra el genocidi d un poble és més important. Sou com els que recolzaven comerciar amb la Sudàfrica del apartheid
@KRLS Rectifica ja, no volem un president sionazi.
@KRLS I això que te que veure. Sincerament estic fins els nsos wue el meu partit defensi la merda que fa Israel
@KRLS No estaràs justificant un genocidi, oi?
@KRLS Sinvergüenza sionista anticomunista. Traidor repulsivo. Carachancla con un mocho como flequillo. Vete a sacudir tus lloros farsantes al lobby de Bruselas.