Snoeihard aanpakken dat tuig. Snelweg blokkeren en geweld tegen de politie totaal maar dan ook totaal onacceptabel. Idioten.
@geertwilderspvv Helemaal met je eens. Ik vind het verschrikkelijk dat dit gebeurd is
@geertwilderspvv @geertwilderspvv dit zijn juist de mensen die opkomen voor hun eigen land. wat jij ook wilt, en dan moet je ze snoeihard aanpakken. denk na man meeste zullen ook nog pvv kiezers zijn. maar zoals jij reageerd jaag jij juist je kiezers weg... denk na...mijn advies
@geertwilderspvv Dit zijn jouw aanhangers.
@geertwilderspvv Geert, het tuig dat vandaag bezig was in Den Haag waren mensen van Antifa. Felix Woudenberg was er ook en nog veel meer van deze losers. Dus, de demonstranten waren niet de schuld van de vernielingen maar het tuig van Antifa.
@geertwilderspvv Zijn jouw aanhangers sukkel!!
@geertwilderspvv Noem jij je eigen fans nou tuig?
@geertwilderspvv Aanpakken? Ik dacht dat je altijd zei: afpakken. Iets met paspoorten? Ga me nu niet vertellen dat je ineens zo gehecht bent aan de rechtsstaat, Geert? Gelijke monniken, gelijke kappen.
@geertwilderspvv Wanneer Els op de terreurlijst?
@geertwilderspvv Je hebt het over je kiezers he geertje dat begrijp je toch hopelijk.
@geertwilderspvv En XR dan? Mogen die dan wel ongestraft snelwegen blokkeren?
@geertwilderspvv Kunnen ze die Els niet oppakken en aansprakelijk stellen voor de vernielingen? En het ging toch om Nederland? Wat deed de Amerikaanse vlag op de podium? πππππππππππππππ
@geertwilderspvv Opmerkelijk, je eigen achterban bestempelen als tuig.
@geertwilderspvv Dit zijn PVV -stemmers. Gaat heel veel zetels kosten.
@geertwilderspvv Seriues?? Wow⦠ben je een beetje koortsig? Dit zijn voornamelijk pvv stemmers naar alle waarschijnlijkheid
@geertwilderspvv Als ik jou was zou ik ze hun stemrecht afnemen Geert! Oh wacht.
@geertwilderspvv Ik begrijp je volkomen maar mn oma zei altijd wie niet horen wil moet maar voelen.. Politie heeft ook geen schone handen hierin zoals zo vaak. Klimaat mongolen pakken ze pas na 200 keer waarschuwen aan met fluwelen handschoentjes als die de weg op lopen vandaag na 2 min al vreemd
@geertwilderspvv Els leest dit gewoon straks als ze thuiskomt, Geert. Dat wordt huilen. #jesuisels
@geertwilderspvv Vind je dit een tactische tweet voor je verkiezingen ome Geert?
@geertwilderspvv Dit zijn de mensen die geen geld hebben voor boodschappen. Ik begrijp wel " politiek technisch " gezien dat je hier wat mee moet. Maar dit zijn ook jouw mensen en je haalt keihard uit naar deze potentiΓ«le kiezers. Je had dit wat diplomatieker kunnen zeggen, niet erg slim !!!
@geertwilderspvv Geert, dit zijn de mensen die jij jarenlang hebt opgehitst.
@geertwilderspvv Idd, snoeihard, net zo hard als ze altijd die klimaatdrammers aanpakken. En dat zal ongetwijfeld gebeuren want we leven in een rechtsstaat waar iedereen voor de wet gelijk is, waar demonstraties/demonstranten niet op de inhoud van hun boodschap beoordeeld worden. Oh, wacht...
@geertwilderspvv Psst, Geert, het is verkiezingstijd. Ga je nu stemmers boos maken met deze taal? π
@geertwilderspvv Iedere politieke strekking heeft zo zijn idioten, maar bij de extremisten aan beide kanten lijkt het wel in het DNA te zitten...
@geertwilderspvv Nou nou Geertje, het waren niet de asielzoekers ofwel? Oepsie, toch gewoon je eigen achterban? Hebben we nou toch een mannenprobleem?
@geertwilderspvv Dit is jouw achterban, die door jouw jarenlange haatzaaien zich gelegitimeerd voelt om dit gedrag te vertonen. Dus leuk dat je het veroordeelt (terecht!) maar je had het ook kunnen voorkomen.
@geertwilderspvv En geweld van de politie tegen burgers? Opdat we de coronademonstraties niet vergeten. Weet je, Geert, dit milieu van verharding creΓ«ren jullie (politici) allemaal. Mensen zijn het zat. Wat verwachten jullie dan dat er gebeurt? Den Haag doet tenslotte geen ene fuck π€·ββοΈ
@geertwilderspvv Jij zei zelf dat demonstraties βgrimmigβ mochten zijn.
@geertwilderspvv Je stond op de agenda als spreker. Het zijn jouw vrienden hoor. Spreek je vriendin de organisator @Els_rechts hier a.j.b. op aan #elsfest.
@geertwilderspvv Het is dit tuig wat ons een slechte naam geeft, hierdoor worden de mensen die oprechte zorgen hebben en gehoord willen worden genegeerd, dit tuig snapt niet dat ze de boodschap meer schade aanrichten dan dat ze goed doen met hun tokkie gedrag.
@geertwilderspvv Noem jij je eigen achterban nou idioten?????
@geertwilderspvv Ik begrijp je niet, ik dacht dat ik je moest feliciteren met de door jou gewenste chaos Koning Stokebrand!
@geertwilderspvv Gekke Gerrit je weet dat dit jouw groupies zijn toch? De gasten die morgen weer onder je bureau kruipen om je blij te maken? Doe niet zo hypocriet, dit is exact het gedrag wat je oproept.
@geertwilderspvv Nee idioten. Geert heeft 100% gelijk dat hij dit tweet. Dit is juist heel sterk van hem. Hij kan toch niet dit nu goedkeuren en als het anderen (links bv) zijn veroordelen. π€·π»ββοΈ
@geertwilderspvv Dat zijn jouw stemmers. Wees er maar trots op.
@geertwilderspvv Misschien moet je @Els_rechts maar even van de loonlijst afhalen. Dit is jouw achterban, Geert. Dit zijn de mensen waar je Nederland voor terug wilt winnen.
@geertwilderspvv De rellers waren kennelijk een honderdtal ingevlogen antifa infiltranten om de vreedzame demo van enkele duizenden Nederlanders op het Malieveld in diskrediet te brengen.