Published: September 20, 2025
291
55
554

Lieve mensen, Wat vind ik dit verschrikkelijk! Ik keur elke vorm van geweld af!! Wat hier is gebeurd is niet te begrijpen. Politieagenten werden in het nauw gedreven en dingen werden vernield en in de brand gestoken.

Ik ging er vanuit dat mensen vreedzaam kwamen demonstreren, helaas is dit door welke reden dan ook heel anders gelopen. Ik betreur dat het zo gelopen is. Als ik dit van te voren had geweten had ik dit nooit georganiseerd.

Door de mensen die zich zo misdragen hebben is het doel van de demonstratie volledig aan haar doel voorbij gegaan. Voor de mensen die zich wel gedragen hebben: bedankt. Bedankt voor jullie komst. Ik bedank iedereen die hieraan heeft meegewerkt.❤️

@Els_rechts Meid, als iemand die de eerste tientallen PVV-bijeenkomsten ooit heeft georganiseerd en ervoor al bijeenkomsten van de Jonge Fortuynisten, had ik je dit met gemak kunnen vertellen. Ik had niks anders dan dit verwacht. @geertwilderspvv ook, en daarom was ie er -terecht!- niet.

@Els_rechts Els, laat je niet van de wijs brengen. Je hebt het geweldig gedaan! Je bent niet verantwoordelijk voor het agressieve gedrag van Antifa die de demonstratie bewust hebben gebruikt om er een puinhoop van te maken!

@Els_rechts Vind je het oprecht verschrikkelijk? Daar is jouw grote held verantwoordelijk voor met zijn populistische geblaat. Geen dialoog, geen samenwerking, geen begrip voor anders denkenden. Het hele land gaat naar de kloten door populisme wat weer leidt tot polarisatie. Bedankt!

@Els_rechts Ik nog geen enkel online persoon die beweert dat extreemrechts aan relschoppen is geslagen bewijs zien leveren. En nee, het aanwezig zijn op een specifieke locatie verraadt nog geen motief. Bewijs maar dat het geen antifa of ROMEO crisisacteurs waren.

@Els_rechts Wat is de afkomst van de relschoppers @Els_rechts ???

@Els_rechts Een oproep tot demonstreren in deze toch best instabiele tijd, met erg veel verschillende meningen, extremen, geweldsdelicten en achterdocht, is het niet geheel onlogisch dat dit uit de hand zou lopen? Voelt voor mij nu beetje als kop in t zand steken 🤷🏻

@Els_rechts Eerst weken de boel ophitsen, en nu krokodillentranen. Tja... Gek hoe iedereen dit aan zag komen, behalve Els zelf. Waar was trouwens de beveiliging?? Ik miste ook "de buitenlanders." Dit doen witte menschen namelijk niet... Toch??

@Els_rechts Zelfs een Pyroshow geregeld voor 'Elsfest 2025!' Op niets werd bezuinigd bij deze manische manifestatie! Chapeau! Even voor de duidelijkheid, hier zat geen Links bij. Dit was exteem rechts. (De LBO snuifhooligans) Moet dit het Nederland voorstellen dat je zo graag wil zien? 🇳🇱

@Els_rechts Zag ook echt niemand aankomen he? Ik zou dat zinnetje over organisatie etc, maar effe uit je profiel slopen, lijkt me nu niet echt iets om trots op te zijn

@Els_rechts Maar er zijn toch alleen maar nette mensen op dit protest afgekomen? Die vertonen dit soort gedrag toch helemaal niet. Keurig westers fatsoen

@Els_rechts Ophitsende vrouw verbaast dat opgehitste mensen een Nederlands J6-equivalent opvoeren, beetje naïef niet?

@Els_rechts Wat hier gebeurde is wél te begrijpen als je je had bedacht wie er op jouw demonstratie af zouden kunnen komen en of de bereidheid vreedzaam te demonstreren wel door hen werd gedeeld.

@Els_rechts Had dit niet even kunnen wachten tot na de verkiezingen? Volkswoede is geen spelletje, daar is sterk leiderschap voor nodig met autoriteit, discipline, Intelligentie, inzicht, timing etc. Doe dit alsjeblieft nooit meer.

@Els_rechts Geef het maar toe, Els, je bent een linkse deuger, een intrigant, een infiltrant, opererend onder een false flag om rechts te dissen. Goeie grap, wel.

@Els_rechts Geweld, bedreiging, vernieling door zowel linkse als rechtse demonstranten moet actief worden vervolgd. De daders opsporen en straffen. Gewoon rechts heeft niets met extreemrechts te maken. Daar wil je niet bijhoren. Democratie zegeviert.

@Els_rechts En de mensen die daadwerkelijk oppositie voeren zijn weer voor minstens een jaar buitenspel gezet. Ik zag het van verre aankomen. Je weet dat je in een makkelijk frame-bare positie zit.

@Els_rechts Daarom kwam fvd dus niet. Slim van ze. Deze demo was gekaapt door antifa en voetbal hooligans

@Els_rechts Niet jouw schuld, Els. Ik ben ontzettend blij dat jij het voortouw hebt genomen. Helaas weten de relschoppers niet wat normen en waarden zijn. Laat je niet op de kop zitten.

@Els_rechts Ik heb met je te doen meissie,de drek die je nu over je heen krijgt is vreselijk. Ik hoop dat je het een beetje kan loslaten.

@Els_rechts Mooi oploopje van domrechts en hoolies, Els. Ik vind het puik gedaan. Straks weer allemaal Geert stemmen die voor law & order is. Heb er geen buitenlander gespot, tussen uw gajes

@Els_rechts Je zou een voorbeeld kunnen nemen aan de vreedzame demonstranten in UK. De mensen vandaag kwamen om te rellen en jij zet de echt bezorgde burger op afstand. Die gaat nooit meer de straat op als dit het effect is.

@Els_rechts Laten we heel goed de beelden bestuderen om te zien of er geen agents provocateurs werden ingezet.

@Els_rechts Nou meisje, ik voel weer een crowdfunding actie aankomen... ... Wat kost een politieauto eigenlijk? 🤔

@Els_rechts Niet jou schuld. Ook nu wordt er opgeroepen om hier te fokken in de reacties. Niks van aantrekken. Normaal zien ze wel dat het een kleine groep is maar nu laten ze dat even achterwege.

@Els_rechts en toch ben jij degene die dit geweld oproept.

@Els_rechts dan had je het moeten cancelen !! signalen zijn gewoon onder de bus gegooid, ook door jou els..... je hebt links gegeven waar ze zo naar opzoek waren.

@Els_rechts Els is een tikkeltje naïef…dit is JOUW achterban…Organiseer ook een benefiet om de schade te dekken aub…. 😡

@Els_rechts Hoe schat je het in, Els? Denk je dat de 20.000 euro aan donaties te schade kan dekken?

@Els_rechts Nee Els. Dit kon je van kilometers ver zien komen. Het linkse spul heeft een stok gekregen om mee te slaan. Ze hadden wekenlang de tijd om zich voor te bereiden. Een beetje dom om zo een groot deel van Nederland met een oprechte zorg onnodig zo te laten profileren.

@Els_rechts En Wilders gooit je ook nog ff voor de bus met zijn tweet. Dit was 100% antifa.

@Els_rechts Politieagenten werden in elkaar geslagen bedoel je

@Els_rechts Beetje naief he! Kon je verwachten! Project X 2.0 maar leuk he al die aandacht. Rechts heeft zich prima op de kaart gezet! Trots op je🤮

@Els_rechts Dank je wel, Els. Jij hebt duidelijk laten zien dat niet iedereen zich hoeft te mengen in de politiek. Vlak voor de verkiezingen heb jij helder gemaakt dat extreemrechts geen haar beter is dan extreemlinks. Nederland is er voor mensen met gezond verstand.

@Els_rechts Dit is precies de reden dat FvD en PVV niet kwam.

Share this thread

Read on Twitter

View original thread

Navigate thread

1/37