AGF er lige nu den klub i Danmark med flest fans i hooligansregistret. Se oversigten her og hvem der overraskende også har mange stående i registret. Med @MatiasGroenborg https://bold.dk/fodbold/stilli...
@MadsWehlast @MatiasGroenborg Tænk sig Mads, at man som klub skal hænges ud som "dem med flest fodboldbøller" - fordi man er klubben der gør mest for at komme fodboldbøller til livs. Mon man bør gøre som Trump mod Corona? Bare undlade at teste, så findes der ingen syge registreret??
@StigHoeg @MatiasGroenborg Kære Stig, har du læst hele artiklen? Hvorfra ved du, at AGF gør mest for at komme fodboldbøller til livs? Hvem kan svare på det? Vi formidler bare de opdaterede tal fra registret. Og så kan man jo også læse noget ud af svaret fra AGF.
@MadsWehlast @MatiasGroenborg Har i oplyst hvad kriterierne for at ende i registret som hooligan er? Folk bliver registreret hvis de bliver taget med romerlys, det behøver ikke være slagsmål.
@MadsWehlast @MatiasGroenborg Har I overvejet at tage fat i ledelsen af den klub, der har de markant største problemer med hooligans i DK, og høre hvorfor de ikke har flere registreringer? Evt spørge dem om dette viser, at de ikke gør nok?
@MadsWehlast @MatiasGroenborg Nu er AGF også en af de klubber der uddeler stadionkarantæner for forhold der er sket udenfor stadion, derfor tænker jeg også klubben hellere end gerne videredeler informationerne til hooliganregisteret. Og muligvis i en større grad end andre klubber.
@MadsWehlast @MatiasGroenborg Latterlig overskrift. Flest fodboldbøller har AGF naturligvis ikke. Men ja, muligvis flest fans registreret i hooliganregisteret. To forskellige virkeligheder. Hader overskrifter der lokker med løgn . Elendig journalistik.
@MadsWehlast @MatiasGroenborg Det er et problem, at der er manglende selvjustist. Fanklubberne ved da godt, hvem der laver ballade, men er tavse. Klubbernes sikkerhedsfolk ved da også godt, hvem der laver ballade, men lukker dem fortsat ind.
@MadsWehlast @michelwd @MatiasGroenborg *registrerede hooligans. Michel, jeg venter stadig på det helt sikkert fremragende svar, du har brygget på i månedsvis. Har I interesse i at holde jer på god fod med hooligans, så I kan skrive flere artikler om vold ifm. fodbold?
@MadsWehlast @data02 @MatiasGroenborg Positivt set med Brøndby øjne. 💛💙
@MadsWehlast @MatiasGroenborg Hov det kan jo ikke passe ifølge agf fans?🤔🤔
@MadsWehlast @MatiasGroenborg lyder bare somom århus tager det mere seriøst end københavn de har trods alt også kun 1 klub at kigge efter der
@MadsWehlast @MatiasGroenborg Så længe, de slås med andre hooligans og ikke ødelægger noget, er jeg bedøvende ligeglad.
@MadsWehlast @MatiasGroenborg En meget meget lille flok sørgelige eksistenser som fylder alt for meget.
@MadsWehlast @MatiasGroenborg Det er den mest tonedøve vinkel og overskrift jeg har set i lang tid? Må vi ikke bede om lidt bedre journalistik?
@MadsWehlast @MatiasGroenborg Jeg venter på at se beviser med de flest hooligansregistret fans i Danmark.