Ongepast en ongehoord. Ik neem er afstand van. Site is offline. Excuses aan collega Timmermans. https://www.volkskrant.nl/poli...
@geertwilderspvv Geert Milders is zijn façade aan het optrekken. Het zijn uw lijstgenoten. Uw collega’s, uw dienaren (want geen leden) die dit doen. Schaam u.
@geertwilderspvv Heeft het gevolgen voor de daders of blijft het bij een post op X?
@geertwilderspvv Aangezien ze niet via partijdemocratische wijze in de kamer zijn gekomen heeft u deze mensen zelf in uw gevolg geplaatst. Kunt u hier dan wel afstand van doen?
@geertwilderspvv Ik begrijp dat je netjes blijft. Ikzelf als PVV stemmer kook ondertussen van binnen, wat een drek krijgen wij over ons heen, wat zijn sommige mensen afgrijselijk. Neem Timmermans ook afstand van die haat versus ons, of gaat hij die verder voeren.
@geertwilderspvv Zet je ze dan ook uit de fractie als ze op 29 oktober verkozen worden, of?
@geertwilderspvv Dat krijg je als je zelf de hatelijkste posts plaats. Krijg je dit soort ranzige dingen. Opruien leidt tot niets goeds.
@geertwilderspvv Ach, we weten nu in ieder geval eindelijk waar die kamerleden van u zich mee bezig hielden voor 12k per maand. Hopelijk komende termijn wat meer inzet voor “de gewone burger”. En anders zou ik ze toch de fractie uitzetten. Dat ze nog 2 jaar recht hebben op wachtgeld is erg genoeg
@geertwilderspvv Worden de 2 daders nu van de lijst gegooid? Is wel het minste wat je kan verwachten. Hoewel de PVV wel meer criminelen op de lijst heeft staan, dus op zich passen ze goed bij de partij.
@geertwilderspvv Waren die twee niet gewoon aanhangers van Timmermans die zich binnen jouw team ophielden. Dat hoor je vaak, sollicitanten van de concurrent bijvoorbeeld. Ik vind het niet toevallig dat zoiets vlak voor de verkiezingen opeens bloot ligt. Dat gaat gebruikt worden natuurlijk. Bah.
@geertwilderspvv Maar die lui die het deden zitten straks weer in de kamerzetels achter u.
@geertwilderspvv “…een levensechte afbeelding van PVV-Kamerlid Maikel Boon (...) die wordt AFGEVOERD door agenten. Die is dus kort na de aangifte door GroenLinks-PvdA…”. Dat is snel, gisteren zat de politie nog gewoon rustig toe te kijken hoe een PVV-poster vernield werd.#fold class="text-blue-500 hover:underline" target="_blank" rel="noopener noreferrer">https://www.geenstijl.nl/51865...
@geertwilderspvv Ontslaan. Uit de Kamer zetten en geen wachtgeld voor die heren.
@geertwilderspvv Los hiervan bewijst dit wel dat two tier justice ook hier een feit is in navolging van de uk
@geertwilderspvv Bedank deze idioten maar namens ons. Nu kunnen we het wel schudden. Dit zal worden uitvergroot tot het einde der tijden.
@geertwilderspvv De door de PVV betaalde internettrol Maikel Boon die nare plaatjes maakt van andere.. Je hoeft hem niet eens door AI te halen om een nare afbeelding te zien!
@geertwilderspvv Dan heeft dhr. Timmermans nog wel een lijstje excuses af te gaan. Maar u bent er en doet het! Zouden zij een voorbeeld aan moeten nemen.
@geertwilderspvv Grapjes mogen niet meer?
@geertwilderspvv Hier ontkom je niet aan met het tegenwoordige AI. Hoe erg ook ! Maar het gebeurd aan beide kanten
@geertwilderspvv Dis dan wel weer netjes
@geertwilderspvv Terecht! Gooi die 2 kamerleden uit de niet bestaande partij!
@geertwilderspvv En haal deze kamerleden direct van de lijst!
@geertwilderspvv Dit is ophef voor niets. Zowel Jette en Timmermans hebben regelmatig uitspraken gedaan over Wilders waar ze over de scheef gingen. Alles doen ze eraan om PVV te bashen.
@geertwilderspvv Daar kan #timmermans een voorbeeld aan nemen.
@geertwilderspvv Netjes 👍
@geertwilderspvv Oeps Zetels?
@geertwilderspvv Terecht.
@geertwilderspvv Heeft hij al een keer excuus aan jouw gemaakt , voor het ophitsen , en de demonstraties die zeker @groenlinks goedkeurt,ze deden soms mee
@geertwilderspvv 👍🏻👊🏻
@geertwilderspvv Gedrag van de sp, live op tv, doen ze daar ook iets mee, want goed voorbeeld doet goed volgen, mijn stem blijft toch bij de pvv, succes woensdag Geert, dat de pvv nog vele malen groter mag worden.
@geertwilderspvv Iemand die eindelijk leiderschap toont!
@geertwilderspvv Nepbeelden zijn niet nodig om te zien dat Timmerfrans niet deugt
@geertwilderspvv Moet kunnen, beeld kunstenaars.
@geertwilderspvv Ik vond het wel leuk. Frans Timmermans = gajes
@geertwilderspvv PVV waar zijn jullie mee bezig!!!
@geertwilderspvv Goed bezig premier Wilders!