Published: October 29, 2025
88
69
386

David Sabaté, enginyer català de 30 anys a Copenaghen: "Treballant a Dinamarca he pogut comprar un pis amb la meva parella i hi ha mesos que puc estalviar la meitat del meu sou" #Echobox=1761753498 class="text-blue-500 hover:underline" target="_blank" rel="noopener noreferrer">https://www.rac1.cat/gent/2025...

@rac1 La carrera te la varem pagar nosaltres, i no es barata, i sense retornar res t'en vas a estalviar la mitat del sou i a comprar-te un pis a Copenhaguen Et deus a qui t'ha pagat els estudis, penques

@rac1 Conec un lampista que aquí es treia 2000 nets, a Alemanya 6000 nets. Però allà no té amics ni coneguts, després de la feina tancat a la seva habitació del pis compartit ja que el seu alemany és justet i costa fer relacions. Guanya mes diners? Sí. Viu millor? No ho tinc tant clar

@rac1 Si es viu tan bé al Nord d'Europa, perquè no paren de venir immigrants nord-europeus a viure aquí?

@rac1 jo també m'he comprat un pis i estalvio la meitat del sou i no tinc depressió per portar 3 mesos sense veure el sol envoltat de gent sense sentiments ni ganes de viure

@rac1 Però si amb el progressisme d'extrema esquerra vivim molt millor!🤡🤡🤡

Image in tweet by RAC1

@rac1 Aquest que està a Dinamarca no se'n ha adonat que és el més pobre del país. 🤣

@rac1 Estic cansada d’aquests titulars i de pensar que la vida és infinitament millor als països nòrdics. És cert que hi ha coses que funcionen molt millor que aquí però d’altres que no i no és fins que vius allà que te n’adones i veus les coses de forma realista.

@rac1 A l'empresa on jo treballava hi havia enginyers que cobraven 4000 al mes. I es a Catalunya. Si tens sort i la teva dona també ho és pots comprar el que vulguis

@rac1 A Catalonia viu psicòpates que volen ser espanyols, volen acollir i no aspirar res més que desitjar matar els jueus i mirar el puto futbol. A Dinamarca tothom saben anglès, no mirant el doblatge sinó creant contingut en la seva llengua propi per no violar la resta.

@rac1 Jo soc enginyer a Catalunya i he pogut fer el mateix, allunyeu-vos tot el que pugueu dels nuclis urbans i podreu aconseguir una vivenda digne

@rac1 No me lo creo ...le falta explicar con más detalle sueldo y precio vivienda...y se olvida decir que los impuestos en Dinamarca son del 55%

@rac1 A Dinamarca son racistes, no es per vosaltres

@rac1 Ja ho sabem que a Europa s'hi viu millor. Ràbia escoltar sempre el reportatge de la persona(respectable sempre) que ha marxat per triomfar econòmicament. però què hem de fer? fotre el camp tots? Amb la merda de pressió fiscal que hi ha aquí, comença a ser mèrit quedar-s'hi, no?

@rac1 També podeu parlar amb enginyers d’aquí que ens hem pogut comprar pisos amb menys de 30 anys i no ens cal marxar i podem estalviar la meitat del nostre sou. Conec desenes de persones en aquesta situació a Barcelona. Si el feu un truc ho comentem

@rac1 Excelente. Aqui hay parejas que tambien lo hacen.😏

@rac1 A Dinamarca no volen prohibir la compra de pisos pels expats oi?

@rac1 I segur que estan aprenent el danès

@rac1 I??? Felicitats maco 😘

@rac1 Doncs cal poder-ho fer a Catalunya. Independència!!

@rac1 Vive en una tienda de campaña

@rac1 @riverolavic Segur que és dels que menja arròs bullit per no gastar i poder dir “que estalvia la meitat del sou”. A Dinamarca, el sou mig per enginyers de la seva edat és d’uns 3500€. Si estalvia 1750€, o té una hipoteca de merda (només pagant interessos) o viu una vida de merda.

@rac1 Com a persona emigrada, em molesta una mica aquest missatge que a fora de Catalunya s'hi viu millor. No tot son històries com aquesta. I tot i així, cal lluitar molt per guanyar-te un lloc en un país estranger, quan tu vens d'un país més pobre. Viure a l'estranger és dur.

@rac1 Per què cada dia esteu ensenyant aquests perfils??

@rac1 @miksama_ Res, doncs aquí el Santander ha tornat a presentar beneficis rècords. Pagarà un tipus efectiu inferior al 25%

@rac1 Si Per q donar veu per una Catalunya millor No oi? Animeu animeu a la gent a marxar

@rac1 Doncs tots cap allà. Aquí deixar lloc pels venen de lluny

@rac1 Sincerament a mi em faria vergonya no parlar l'idioma, mentre molts immigrants de països pobres a més de treballar, també el parlen. Ho sé perquè jo també visc aquí però no tinc tan glamur ni connexions per una entrevista imagino.

@rac1 Qualsevol lloc és millor per progressar que Cancerlunya, sobretot que a Rabatcelona. Quan surts una mica de la bombolla on ens hem criat veus que estar un mes més amb màniga curta a l'any o prendre un cafè a 1.7€ no compensen els 4000€ mensuals de diferència

@rac1 aquest noi no tindrà mega funa per haver-se format a Espanya i haver-se curat el xarampió a la ss de petit i q ara tributi en un altre país??!

@rac1 On ha comprat el pis? Allà o aquí?

@rac1 No se, això ha de petar per alguna banda, sous de 2010 i preus de 2025, és inasumible, els governs d'esquerra van neixer per gestionar...La pobresa

@rac1 Marxarem tots i que es quedin els Comuns, els cupaires, els erquis i els mestres de primària.

@rac1 Ídol

@rac1 No marxarem. Marxareu els espanyols.

@rac1 Aqui els polítics i els seus amics roben milions a la DEGAIA , i no pasa res.

@rac1 El meu fill és enginyer i està fent un màster d'energies renovables a Lund. Espero que tingui sort com tú😜

Share this thread

Read on Twitter

View original thread

Navigate thread

1/37