De positieve krachten hebben gewonnen! Ik wil voor alle Nederlanders aan de slag, want dit is het land van ons allemaal!
@RobJetten Nu wil ik zien hoeveel huizen je gaan bouwen. 10.000 huizen per jaar, afspraak is afspraak.
@RobJetten Lieve Rob! Ik vind het groots en ben blij dat ik dit mag meemaken. Dat we de grauwsluier die al jaren over de land hangt kunnen wegscheuren. Maar wapen je Rob. Er komt een tsunami van bagger op je af. Rechtse bagger. Fascistische bagger. Domme bagger. Blijf jezelf! #Jetten 🥰😍❤️
@RobJetten Exitpolls zijn geen feiten maar steekproeven met grote foutmarges. Toch brengen media ze alsof het officiële uitslagen zijn. Zo beïnvloeden ze perceptie én ontmoedigen hertellingen. Verkiezingen verdienen cijfers, geen gokwerk. Wacht op echte tellingen.
@RobJetten @WahhabHassoo Gefeliciteerd, maar ben wel benieuwd waar je die 10 nieuwe steden precies wilt gaan bouwen! Of was dat gewoon populistische onzin ?
@RobJetten Geweldig maar een regering vormen gaat een Poolse landdag worden.
@RobJetten Gefeliciteerd! Goed gedaan. Ik hoop van harte dat je ook naar de wens van ‘het volk’ luistert om naar rechts te formeren ipv naar links. Ik weet dat je een grote hang naar links hebt. Toon je ajb een échte volksvertegenwoordiger 🙏 Wens je wijsheid
@RobJetten Feest nog even Rob. Maar morgen met beide benen op de grond. Want de komende ontwikkelingen in GL/PvdA zijn een aankondiging van instabiliteit. Met name het radicale gedeelte van die partij zal zeer waarschijnlijk zorgen voor het voortijdige einde van een 4 jarige coalitie.🦉
@RobJetten Nederland is kort van memorie, na Rutte3 en 4 bleek D66 op alle dossiers te hebben gefaald: in onderwijs 30% analfabeet, idioot stikstofbeleid, waanzinnige polarisatie met het platteland, falen in de toeslagenaffaire, energietransitie, wooncrisis, asielcrisis.
@RobJetten Heel moedig, heel gewaagd en heel succesvol. Ontzettend gefeliciteerd. 1/3 van de D66-stemmers stemde vorige keer op NSC, VVD, BBB of PVV, zeggen de analyses. Dan heeft je strategie dus gewerkt. Ik had het nooit zo durven spelen, maar wat heb je het goed gedaan. Supertrots op D66
@RobJetten Wij feliciteren met dit vertrouwen. Nederland heeft belangrijke prestaties geleverd op het gebied van economie, ontwikkeling, industrie, mensenrechten en de bescherming van vervolgden. Iedereen zou deze verworvenheden moeten beschermen en de grondwet en de wet moeten handhaven.
@RobJetten Welke positieve krachten?
@RobJetten Van harte gefeliciteerd met deze verkiezingswinst! Ben benieuwd of dat stukje naar rechts schuiven in de laatste campagneweken verstandig voortschrijdend inzicht was of dat D66 toch weer kiest voor woke-links beleid? Eén smeekbede geef ik je mee: Indien er opnieuw een
@RobJetten Beste Rob, Als je voor Nederland aan de gang wil, moet je ook luisteren en iets doen met de Nederlanders die op de tweede grote partij hebben gestemd. Dit is toch steeds het signaal geweest? En vervolgens worden deze stemmen gewoon weer genegeerd. Gefeliciteerd en succes.
@RobJetten Grappig om te zien hoe elke PVV'er die hier komt reageren het heeft over dat je er niets van gaat bakken. Totaal niet beseffend dat hun Messiah er totaal niets van gebakken heeft, terwijl hij veruit de grootste was🤣 En maar de schuld blijven geven aan anderen 🤡
@RobJetten Waarom hèb je dit dan niet allemaal in het vorige kabinet gedaan
@RobJetten We zitten nu met het nadeel dat we getrapte verkiezingen hebben. De nu te vormen coalitie heeft geen meerderheid in de 1e Kr.
@RobJetten Heel erg bedankt, je hebt me hoop gegeven om hard te werken en te volharden in Nederland. (Syrische burger) ❤️🇳🇱
@RobJetten Dus ook aan de slag voor die 2 miljoen mensen die op de PVV hebben gestemd, en je weet wat die belangrijk vinden!
@RobJetten Nou mijnheer Jetten, ik ben van een andere politieke persuasie en ik tweet wel eens lelijke dingen over u, maar toch van harte gefeliciteerd met uw verkiezingssucces- goed gedaan - en veel wijsheid toegewenst!
@RobJetten En toch heb ik het idee dat ondernemers niet tot die groep “alle Nederlanders” behoren met deze plannen. Belasting omhoog, maar geen extra vangnet. De lasten worden gelijkgetrokken met loondienst, maar het risico blijft bij de ondernemer voor eigen rekening.
@RobJetten Gefeliciteerd!!! Maar verneuk het niet en stap alsjeblieft niet in een rechts kabinet met NEE21 en de VDD, kies voor het CDA en PvdA/Groenlinks en een andere partij 🥳 🙏
@RobJetten Dan moet je dus over rechts formeren, want daar heeft het grootste deel van NL voor gestemd… Slechts twintig procent wil een links en progressief kabinet.
@RobJetten Dan ga ik ervan uit dat je inzet op een centrum rechts kabinet. Dat kan alleen met @D66 @VVD @cdavandaag en @JuisteAntwoord. @DilanYesilgoz dit is de coalitie waar jij voor staat, neem ik aan?
@RobJetten Gefeliciteerd Rob. Na al die jaren van haat, ook zeker richting jullie partij, toon jij aan dat hoop wint.
@RobJetten Krijgen we dan eindelijk een premier met gevoel voor humor? https://x.com/robjetten/status...
@RobJetten Gefeliciteerd. Niet mijn partij, maar ik wens u veel succes. Ik ben wel benieuwd hoe en waar u die 10 steden gaat bouwen met al die problemen.
@RobJetten Gefeliciteerd, Rob! Hoewel ik strategisch linkser heb gestemd vind ik deze uitslag ook meer dan OK! Je hebt ook tijdens je ministerschap daadkracht laten zien op belangrijke onderwerpen als klimaat en energietransitie in moeilijke tijden. Je hebt de kracht en energie. Veel Suk6
@RobJetten Geluk gewenst!!! Wat een uitslag! Heel jammer, dat Timmermans vertrekt. Ik hoop dat er een samenwerking met links toch mogelijk blijft.
@RobJetten Gefeliciteerd en nu graag vasthouden aan de progressieve positie en gaan regeren met o.a. GL/PvdA ipv JA21.
@RobJetten Ohja joh, nou zorg dan maar eerst dat ik deze winter gewoon de kachel aan kan doen met mijn 64 jaar, zonder te vrezen voor een faillissement!!
@RobJetten Van harte gefeliciteerd en succes met formeren van een coalitie👍 ik moet wel even wennen aan #PremierJetten na Rutte😅
@RobJetten Gefeliciteerd met uw overwinning. Gewoon goed gedaan. Prognose #ANP: 26/26?
@RobJetten Behalve voor de kinderen!
@RobJetten Niet te vroeg juichen ! Nederland heeft een industrie en energiestrategie nodig geen luchtfietsers, gooi Groningen open, meer hoogbouw ipv Vinex
@RobJetten Lekker gedaan rob! mn ouders ook op jou laten stemmen! ga niet via rechts plzz dankuu
@RobJetten Hi, ik zal me even voorstellen, ik ben Kimberly. Ik heb een vraag. Gaat u ook wat doen aan wijkteams, veilig thuis,jeugdbescherming en rechters? Hun communicatie is in en in slecht!! Er worden daardoor baby's, peuters, kleuters etc. bij hun ouders weg gehaald. Kom eens langs!!!