De Kiesraad beslist niet het ANP, wat een arrogantie om daar niet op te wachten. Maar al wordt D66 de grootste, de PVV zal Nederland niet laten afbreken door Jetten cum suis en ons vanaf dag één met volle kracht 26 zetels sterk verzetten tegen zijn links-liberale wanbeleid! 💪
@geertwilderspvv 26 zetels sterk? Bedoel je die stoelen die altijd leeg staan?
@geertwilderspvv Ga je nu tegenwerken terwijl je zelf roept dat je alleen maar bent tegengewerkt?
@geertwilderspvv Als je bij voorbaat al partijen uitsluit en het volk 'bang' maakt dat het een verloren stem gaat worden..dan is dat toch ook manipulatie? Wat een bananenrepubliek..
@geertwilderspvv Daar is-ie hoor; onze stampende peuter! 🤣 Vond het al lang duren... Wat ga je doen? Ben je nu opeens wel van plan om aan te schuiven bij debatten enzo? Daar waren jullie de afgelopen 2 jaar niet zo happig op, toen je wat had kunnen bereiken 🤔 Typisch...🙄
@geertwilderspvv De daadkracht heb ik gemist toen de PVV afgelopen jaren in het kabinet zat. Toen hadden er, al waren het maar kleine, stappen kunnen worden gezet.
@geertwilderspvv Jetten heeft nog niets gedaan, er is nog geen verkenning zelfs gedaan en nu wordt het al links- liberaal wanbeleid genoemd. Waarop reageert u?
@geertwilderspvv Het ANP beslist dat inderdaad niet en er wordt gewacht met de formateur, zoals afgesproken. Op basis van de data kun je echter nu al vaststellen wie de winnaar is en wie de (slechte) verliezer. 'Links liberaal wanbeleid'? Er is nog geen coalitie laat staan beleid.
@geertwilderspvv Bedankt @D66 jullie gaan rechts enorm maken bij de volgende verkiezingen. Dit kabinet wordt smullen 🤣🤣🤣🤣
@geertwilderspvv Bereid u maar voor op het vormen van een rechts electoraal blok. Rechts moet zich verenigen om de volgende verkiezingen op gezonde wijze te winnen. U weet best dat verdeeldheid niet helpt: vorm een eenheidspartij met Ja21, FvD en evt. BBB. Doe wat moet.
@geertwilderspvv Waarom moet de grootste partij gaan regeren? Dat mocht de PVV toch ook niet
@geertwilderspvv Met D66 aan het roer
@geertwilderspvv Ik viel bijna van mijn stoel toen ik dat artikel bij de @NOS las. Wie denken ze wel dat ze zijn? “Rechtsstatelijk” schijnt opeens niet meer zo belangrijk te zijn. https://x.com/GustafGutierrez/...
@geertwilderspvv Met deze stemmen erbij heb jij de winst. Wordt de uitslag niet gemanipuleerd?
@geertwilderspvv Anp kan gokken met de duim in de mond Zijn ze helderziend Geen mens die kan zien wat er op de stemlijsten is ingevuld
@geertwilderspvv De Kiesraad beslist. Daar heb je op zich gelijk in. Het ANP spreekt ook gewoon een verwachting uit dat met de grootst mogelijke waarschijnlijkheid D66 heeft gewonnen. En het claimen van een overwinning is op dergelijke gronden wel vaker gebeurd in het verleden.
@geertwilderspvv Ik zie liever een hertelling,want ik geloof niet dat Jetten de grootste is. De rol van de D66-media voor de verkiezingen mag van mij ook onderzocht worden. Laat ze hun eigen broek ophouden en niet met ons belastinggeld campagne voeren voor de linkerzijde.
@geertwilderspvv Bizar
@geertwilderspvv Hopen zullen het mislukt zijn bij de kabinetsformatie dat VVD en JA21 willen niet met D66 samenwerken! Opnieuw nieuwe verkiezingen dat niemand willen met PVV samenwerken dus PVV krijgen meer dan 40 zetels bij nieuwe verkiezingen!
@geertwilderspvv Beetje jammer om gelijk weer af te breken in plaats van mogelijkheden om te bouwen. Asiel is D66 minder liberaal en rigide inndan bijvoorbeeld GroenLinks-PVDA. Je kan toch wel beter dan dat Geert, komop dan heb je over niet al te lange tijd ook mijn stem.
@geertwilderspvv Wel of niet wachten op de kiesraad. Wat maakt het uit? Ook al is de PVV de grootste. De PVV gaat niet regeren. Ze hebben gegokt en verloren. Waarom nu weer vertragen? Daar heeft niemand baat bij.
@geertwilderspvv Mijn voorspelling: de asielcrisis en stikstofcrisis zullen niet opgelost worden. De frustraties zullen daarom groter worden met bijkomende demonstraties. Met nieuwe verkiezingen komt PVV terug groter dan ooit. Nu al is het rechterblok gegroeid. Dit zal alleen maar meer worden.
@geertwilderspvv Je bent zo ver rechts dat je een centrumpartij als links beschouwt. Het is tijd voor wat reflectie en nederigheid, je hebt 11 zetels verloren terwijl de partijleider die je belachelijk maakt, Frans Timmermans, aftrad na het verliezen van 5 zetels. Werk voor Nederland, niet voor
@geertwilderspvv Dat zijn 26 Kamerleden die lekker anoniem AI plaatjes kunnen delen en de boel flink opstoken op social media. Zet hem op Geert en fractie!
@geertwilderspvv Dag 1 van aantreden kabinet maar meteen motie van wantrouwen ?
@geertwilderspvv We zijn er nu al klaar mee die arrogantie van D66. Bizar hoe het soms gelopen is met het tellen van de stemmen.
@geertwilderspvv Wat dacht je van een hertelling, dit klopt allemaal niet! En er keihard tegen in gaan met FVD, BBB en JA21.
@geertwilderspvv Het leven als een linkse rakker moet toch zo kut zijn? Pleiten voor hogere inkomen/erf belastingen & accijnzen. Je voordelig afhankelijk laten maken van de overheid. Hoe kut is je leven dan.
@geertwilderspvv 26 lege stoelen doen weinig, behalve onterecht gemeenschapsgeld verslinden. En verder alleen maar weer plannen tot dwarsbomen, niks in het landsbelang, maar hé 'ik ben Schreeuwwitje, ik kan niet anders'.
@geertwilderspvv Ja hoor, het kabinet is er nog niet of het schelden van Wilders is al weer begonnen.
@geertwilderspvv Robje die kankermedicijnen wil beperken. Hufters hebben op D66 gestemd. Vuil spel.
@geertwilderspvv In de VS achten grote persbureaus het hun taak om een verkiezingsoverwinning in de gaten te houden en niet voorbarig iets te roepen. ANP past in die traditie.
@geertwilderspvv Ik hoop echt dat D66 die laatste restzetel nog krijgt. Ik heb er niet op gestemd. Maar puur om jou te stangen.
@geertwilderspvv De 1e zin. Het is niet ad analyse vh ANP. Sinds gister niets veranderd, nog wachten op Venray en de brief stemmen.







