Bona tarda, com he vist a molta gent perduda, per la trama d'Altafulla, avuí farè un fil. Intentarè fer literatura amb context i proves. Començarem amb el context:
CAPITOL 1: EL TUITAIRE
Com bè sabeu, soc en @racional1990 , mai m'he amagat. Soc un home que un dia va decidir fer-se un compte anonim. Racional, bè perque intento fer raonaments racionals. Poden ser extremistes pero totes son racionals.
@racional1990 Un dia vaig llegir que estaria bè tindre un compte de Josep Maries Out of context, i em va semblar una bona idea. Exposaria les merdes que diuen els alianceros per aquí i avegades les ridiculitats. Em vaig topar amb dos personatges molt peculiars, @Franctirador1 i @txellbrown
@racional1990 @Franctirador1 @txellbrown Em va cridar l'atenció, que el primer, molt odiat per molta gent, maleducat, amb problemes avegades de salud mental, intentava ser manipulador com els seus amics Josep Maries. El vaig exposar un parell de cops les barbaritats que deia, i s'ho prenia amb un tó força desagradable.
@racional1990 @Franctirador1 @txellbrown Aquest personatge semblava tenir un feeling especial amb el segon @txellbrown una suposada doctora en historia, que ningú coneixia, ningú havia vist la tesis doctoral, i que deia viure a Texas, casada amb una persona prou important.
@racional1990 @Franctirador1 @txellbrown Parla molt sobre catalunya i especialment de Altafulla. Dius, serà d'altafulla? Potser. Pero ningú la coneixia allà. Molt misterios, oi? Pero bueno, un jiji jaja mes. El problema resideix, quan un dia m'amenaça amb que em denunciara i m'extraditarà a texas.
@racional1990 @Franctirador1 @txellbrown Absurd, ja que quan es denuncia un fet, no es jutja on es denuncia si no, on es comet. Ja que podria denunciar unes banyes a afganistan, si no. Aquesta persona es va pasar de frenada i vaig començar a preguntar.
@racional1990 @Franctirador1 @txellbrown I així passem al següent capítol.
@racional1990 @Franctirador1 @txellbrown CAPITOL 2: EL POBLE DE LES REVENJES.
@racional1990 @Franctirador1 @txellbrown Altafulla es un poble tarragoní al costat de Torredembarra. No arriba als 6000 habitants, aparentment un poble de costa, de casetes, on tothom es coneix, i les coses no solen ser noticia mes enllà del poble.
@racional1990 @Franctirador1 @txellbrown Si anem a la esfera política, aquest poble habia estat governat per CIU als 90, i trenca la hegemonia, un grup local d'esquerres al 2003. Al 2007 canvia el govern local cap a ERC, pero dura poc ja que al 2011, guanya el poder Alternativa per altafulla.
@racional1990 @Franctirador1 @txellbrown Una candidatura vinculada a iniciativa per catalunya, amb gent molt diversa. Al 2015 revalidarien. Quedant ERC segona.
@racional1990 @Franctirador1 @txellbrown Pero el 2019, pasa algo que molts no esperaven. ERC al capdevant de @jordimolinera li guanya les eleccions a alternativa, una dura derrota que per el que sembla a molts no els hi acabarà de sentar bè.
@racional1990 Jo personalment desconec si Molinera es un bon alcalde o no, no el conec ni personalment, nose si el poble esta net o brut o si gestiona bè els recursos del poble. El que si sè es que ha patit un assetjament brutal.
@racional1990 I així entrem al capitol 3.
@racional1990 CAPITOL 3: LA REBEBENJA DELS COMUNS
@racional1990 Com bè em dit, l'alcalde patia un assatjament continuu, on inclus s'habia arribat a fer comptes amb els noms dels seus fills, i s'habien fet converses erotiques entre ells. Inclos s'arribaba a fer videos d'aquest estil dement, eh?
@racional1990 Mireu, que posa al principi, auxtin? Us sona? On es Austin? A texas? Vaja. De fet, tenien texas com a referent aquests trolls. Desde londres i austin? Perque es posa entre mig altafulla? Com tot, te una explicació.
@racional1990 Arribem a un noticiari de ERC. On es nombra l'assetjament, i una oersona comet un error, del cual acaba denunciat. Eduardo. Mireu quins perfils tenien. En mig quin apareix? Vaja. Pero eduardo, si tenia algo que veure amb texas.
@racional1990 CAPITOL 4: L'HOME DE LES STARTUPS
@racional1990 Curios que l'unic home que li va vendre una empresa a google de catalunya, acabi sent un home d'altafulla. Aquí explicava al confidencial la seva fita. https://www.elconfidencial.com...
@racional1990 Google te unes oficines a Austin, normal que una persona que pasa a treballar per ells, estigui a texas i sigui Austin un lloc de referencia, no creieu?
@racional1990 I que pinta en tot aixó aquest senyor? Es l'unic que ha sigut identificat, amb la declaració judicial i el mateix compte que diu controlar. Qui vulgui veure el video, que m'ho demani.
@racional1990 Pero aquest home actuava sol? No. Ell te amics. Entre ells: Juan Cruz
@racional1990 CAPITOL 5: EL DOCUMENTALISTA
@racional1990 Si senyor, el director de tapas, una persona que es va refugiar a Altafulla. Aquí en aquesta noticia ens diuen que acaba de ser nombrat coma director de la violeta. De la mà de qui? De Hector Bofill, convergent https://altafulla.cat/noticies...
@racional1990 Podem veure com anaven a les assamblees el Juan i l'Eduardo junts.
@racional1990 Pero el Juan sembla que te una amiga. I aixó ens porta al proxim capitol.
@racional1990 CAPITOL 6: LA CUPAIRE DELS COGNOMS CANVIATS
@racional1990 Al 2019 es presenta per primer cop la cup a altafulla, de la ma d'una dona nombrada Andrea Gaspar. Gaspar es el segon cognom, pero per alguna raó, s'ha intercanviat els cognoms. Guionista de cinema, quan no te feina treballa de fotografa fent bodes i comunions.








