Published: November 3, 2025
79
177
869

Avui s’inaugura el nou edifici de la multinacional farmacèutica sueco-britànica AstraZeneca, a l’Av de Roma. Un Global Hub d’R+D amb 2000 treballadors. Una excel·lent notícia per Barcelona. (Cal mencionar els anti-farma no-a-tot de sempre, CUP, Podem, Comuns o passem d’ells?).

Image in tweet by Aura Moner

@AuraMoner Pels qui vegin alguna cosa familiar en la primera versió de l'edifici Estel, la firmen Francisco Mitjans Perelló, Juan Pablo Mitjans Perelló i Francesc Mitjans Miró. El darrer és l'autor del primer Camp Nou i signa també altres bunkers com Roma 2000 al carrer Tarragona...

Image in tweet by Aura Moner

@AuraMoner ... o els pisos del Bloc les Corts de Travessera de les Corts amb Numància on el camp vell del Barça. Tot plegat hi ha una certa continuitat d'estil.

Image in tweet by Aura Moner

Share this thread

Read on Twitter

View original thread

Navigate thread

1/3