Published: November 3, 2025
79
177
869
Avui s’inaugura el nou edifici de la multinacional farmacèutica sueco-britànica AstraZeneca, a l’Av de Roma. Un Global Hub d’R+D amb 2000 treballadors. Una excel·lent notícia per Barcelona. (Cal mencionar els anti-farma no-a-tot de sempre, CUP, Podem, Comuns o passem d’ells?).
@AuraMoner Pels qui vegin alguna cosa familiar en la primera versió de l'edifici Estel, la firmen Francisco Mitjans Perelló, Juan Pablo Mitjans Perelló i Francesc Mitjans Miró. El darrer és l'autor del primer Camp Nou i signa també altres bunkers com Roma 2000 al carrer Tarragona...
@AuraMoner ... o els pisos del Bloc les Corts de Travessera de les Corts amb Numància on el camp vell del Barça. Tot plegat hi ha una certa continuitat d'estil.



