Published: December 7, 2025
50
50
459

Het is gewoon pertinent onwaar wat hier staat, en ik moet dat allemaal maar stilzwijgend aanzien formeel, maar ben daar wel een beetje klaar mee :).

Het rapport zou bijna (9 december) gepubliceerd worden maar afgelopen donderdag hadden wij het nog niet. Ik moest het met een presentatie doen. Prima, maar we konden daar vragen stellen (gedaan) en nu dit.

Het gaat om wat ik gezegd zou hebben in de huidige nieuwsstukken, niets meer en niets minder.

Er is geen standpunt; dat is juist het punt. Ik heb er nog niks over gezegd formeel, slechts enkele vragen gesteld.

Mijn hemel, dat gaat over (wat in de initiële tweet staat) over wat IK gezegd zou hebben t.a.v. het rapport. En ik maak duidelijk dat ik alleen nog vragen gesteld heb over een presentatie, het rapport nog niet gezien heb.

Share this thread

Read on Twitter

View original thread

Navigate thread

1/5